söndag 29 december 2013

Kaptenskojen...

... är nu "klar", dvs ny bäddmadrass, täcke (kingsize), kudde & lakan - allt nytt o fräscht...
julklapp från mor och far - Tack så mycket !!!!
och, det här lakanet är väl så max omarint det kan va ;-)
Jag kommer garanterat att sova gott i min koj under sommarängen ..





















bilden kommer från H&M 

Ja, som sagt, julklappar, det var Ugglie som blev den stora vinnaren efter julklappsutdelningen iår ! Inte nog med ovanstående, utan vi fick rosa muggar, färgglada muggar, roliga burkar, glas, och sist men inte minst en brandfilt !! Happie "the beauty one", hon fick nöja sig med att få en ny toalett, men, hon blev nog skitglad för den ;-), om inte annat så kommer Kaptenskan bli skitglad när den är på plats....

God fortsättning på er ! fast det kanske nästan är mer på sin plats med ett önska ett gott slut !

Själv tillbringar jag de sista dagarna det här året i den båten som ligger i sjön....och filurar lite på vilken rutt jag ska ta när det väl blir av ! från början var min tanke främst Tyskland & Frankrike, men, börjar vackla lite o undrar om det inte kanske blir Holland & Belgien istället för Tyskland...

1 kommentar:

  1. Så fint! God fortsättning på det nya året på dig med :-)
    Kram Hessel

    SvaraRadera