söndag 27 oktober 2013

Lämplig båt ?!

.. ja, utifrån mina kriterier så har jag hittat bla följande båt som ev kanske kan matcha ?! Ansö 31 ! faktum är att den uppfyller alla mina krav ! Kanske inte kan påstå att den är så vacker, men, det är ganska oviktigt i sammanhanget.

Ansö 31

Även Winga 78 skulle kunna vara ett alternativ... dock inte Stålbåt, men, uppfyller ändå de andra kraven.

Winga 78

Har också börjat titta på budget, och efter lite tips från andra så bör man räkna med ca 20-25 000:- /mån, mao, bara o sätta igång att börja spara :-)

Gjorde för skojs skull en sökning på "Happie" som ju min befintliga båt heter, och Happie Canal är ju det namn min projekt-båt ska få... och fick upp följande :-)

Happie

en skateboardande get ?!? ha ha ...

Ja, det var lite tankar denna blåsiga höstsöndag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar